17 Nisan 2011 Pazar

MERHABA

Merhaba
Başlıktan da anlaşılacağı gibi bu bir ilk yazı.Blog u  açmanın heyacanı,derken ilk yazı heyacanı dondum kaldım.Kafamda onlarca plan , cümle uçuşa dursun klavye ye yansıması hayli zor.Evet ben Tuba yayın hayatıma!yazarknenozgurum adlı blogla başlamış olsam da sonu parlak olmayan bu blogtan yıllar sonra YAŞA PAYLAŞ adlı yeni blogumla karşınızdayım :) (biliyorum siz de beni bekliyordunuz):).
Yazmak ;paylaşmanın en verimli yoludur sanırım.Peki neler olacak blogumda ?Aslında buna verilecek cevap fazla iddialı olarak HERŞEYdeğil ama alçakgönüllü olark bir iki başlık seçmek de istemiyorum.Kabaca iibf öğrencisinin kariyer hedefinde ki basamaklar sektör haberleri tabiki hayata dair ufak notlar olacak devamını hep birlikte okuyarak paylaşarak göreceğiz....Veeee HOŞGELDİNİZ:)
Blog fikrini tekrar aklıma düşüren kaynağım insan yazarı http://www.kaynagiminsan.com/ İpek Aral Kişioğlun'a da teşekkür etmeden geçmek ayıp olur.:)Farkındalık yaratmaya devam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder